Υπηρεσιες SCH.GR

Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο είναι το εθνικό δίκτυο και o πάροχος υπηρεσιών διαδικτύου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.



              Ηλεκτρονική σχολική τάξη                        Τηλεδιάσκεψη WebEx για Εκπαιδευτικούς


ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τρίτη 31 Μαΐου 2022

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Διεθνούς αμνηστίας: «Εγώ Κι Εσύ Μαζί: Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα»


«Εγώ Κι Εσύ Μαζί:  Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα»

Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας

«Αγάπα τον άνθρωπο, γιατί είσαι εσύ»

“Νίκος Καζαντζάκης”

Ενότητες

1.«Εγώ κι Εσύ Μαζί: Παλεύουμε για τα Δικαιώματα των παιδιών»

(ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΒΕΝΕΤΙΑ - ΝΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΗ ΣΑΠΦΩ)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΒΑΝΚΑΣ   


2. «Εγώ κι Εσύ Μαζί: Όλοι-ες είμαστε ίσοι και μοιραζόμαστε ίσα δικαιώματα σε μια ειρηνική κοινωνία χωρίς διακρίσεις.

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ:

ü  ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ (ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΒΕΝΕΤΙΑ - ΝΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΗ ΣΑΠΦΩ)


 

ü  ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ  ( ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΒΕΝΕΤΙΑ - ΝΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ )


 

ü  Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΥΚΡΗΣ ( ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΒΕΝΕΤΙΑ - ΝΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ -ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΗ ΣΑΠΦΩ )

 

 

ü Εγώ και συ μαζί: Δημιουργώντας το δέντρο των ανθρώπινων δικαιωμάτων  

        ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:  (ΚΑΛΟΥΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ)


3. «Εγώ κι Εσύ Μαζί για Περιβαλλοντική Δικαιοσύνη»  (ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΒΕΝΕΤΙΑ - ΝΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΗ ΣΑΠΦΩ)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΜΟΝΗ ΧΡΥΣΟΠΗΓΗΣ


4. «Εγώ κι Εσύ Μαζί για τους Αναπτυξιακούς Στόχους της Χιλιετίας»  (ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΒΕΝΕΤΙΑ - ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΗ ΣΑΠΦΩ)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:  ΜΥΡΤΙΣ


5. «Εγώ κι Εσύ Μαζί τις Άγιες ημέρες των Χριστουγέννων χαρίζουμε   Αγάπη, Αλληλεγγύη και Κοινωνική προσφορά». (ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΒΕΝΕΤΙΑ - ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΗ ΣΑΠΦΩ)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ 


6. «Εγώ κι Εσύ μαζί: Μόνο με την καρδιά βλέπουμε καλά, την ουσία δεν την βλέπουν τα μάτια»  (ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΒΕΝΕΤΙΑ)

ü  Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ

 

7.  ΣΕΝΑΡΙΟ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ : "Η ΑΣΤΡΑΔΕΝΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΕΙO"

(ΧΑΛΗ ΑΛΕΞΙΑ - ΔΟΥΦΛΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ)

Οι μαθητές του τμήματος Β1 αφού ενημερώθηκαν για τη δράση της Διεθνούς Αμνηστίας κι αφού έγιναν συζητήσεις και προβολές βίντεο σχετικές με τα ανθρώπινα δικαιώματα, σκέφτηκαν να γράψουν ένα κείμενο-σενάριο, βασισμένο σε απόσπασμα του βιβλίου «Αστραδενή» της Ε.Φακίνου, το οποίο διαβάστηκε στην τάξη.


Το σενάριο έγραψαν οι μαθήτριες Αναστασάκη Ιωάννα και Μπαλή Μαρία-Λυδία με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών Χάλη Α. και Δούφλια Α.


Share:

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ

Σας καλωσορίζουμε στη νέα ιστοσελίδα του σχολείου μας που δημιουργήθηκε ως αποτέλεσμα προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων του έτους 2020-21 με τεχνικό υπεύθυνο, σχεδιαστή και διαχειριστή τον καθηγητή Πληροφορικής του Γυμνασίου μας κ. Τζωρτζάκη Μιχάλη. Περισσότερα...

ERASMUS+

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΜΑΣ...

Το καναλι μας στο ...

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Αρχειοθηκη ιστολογιου

ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ

ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕ...

ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

 
back to top